Компанія Daimler збирається відкрити завод в Росії. Один з найвідоміших західних автомобілебудівників має намір здійснити капіталовкладення в Росії, перші з моменту, коли на країну були накладені санкції три роки тому.

Компанія планує інвестувати більше 250 мільйонів євро (260 мільйонів доларів) в завод з виробничою потужністю 20000 автомобілів в рік. Це підприємство буде виробляти седани E класу і позашляховики.

Завод стане першим підприємством Daimler в Росії, що виробляють пасажирські транспортні засоби. Перші автомобілі з конвеєра в 40 кілометрах від Москви повинні зійти в 2019 році.

«Росія є привабливим, стратегічно важливим ринком для Mercedes-Benz», — сказав шеф виробництва Mercedes Маркус Шефер в своїй заяві. — «Створюючи виробництво в Росії, ми не тільки наближаємо його до клієнтів, але також і збільшуємо міжнародну конкурентоспроможність Mercedes-Benz Cars».

Завод буде представляти собою повне складальне виробництво з цехом фарбування зібраних виробів. Він забезпечить роботою не тільки своїх співробітників загальним числом понад 1000 осіб, але також збільшить зайнятість та на підприємствах суміжних галузей.

Незважаючи на економічну кризу, Росія залишається одним з найбільших європейських ринків для Mercedes. Mercedes раніше є найбільш продаваною в Росії маркою преміум-класу.

Рішення компанії Daimler викликано появою ознак відновлення на російському автомобільному ринку. Серед таких ознак перебуває зростання російських продажів автомобілів Ford, вперше досягнутий у січні цього року після трьох років падіння.

Росія протягом довгого часу розглядалася основними світовими автомобілебудівниками в якості перспективного ринку. Проте всі їхні нові проекти були припинені в 2014 році, коли конфлікт в Україні та викликані ним міжнародні санкції спричинили різкий спад в російській економіці.

Санкції не заборонили інвестиції в автомобільну галузь, проте вони значною мірою вплинули на інвестиційний клімат. Крім того, необхідність уникати участі потрапили під санкції банків спричинила за собою додаткові ускладнення, пов’язані з реструктуризацією фінансових операцій.

В результаті з Росії два роки тому пішла компанія General Motors.

Автомобільні продажі скоротилися в Росії більш ніж удвічі, рахуючи від майже 3 мільйонів одиниць транспортних засобів, проданих у 2012 році.

Але в той же час знизило курс рубля знизив місцеві витрати виробництва автомобілебудівників. В останні кілька місяців деякі виробники побачили уповільнення темпів падіння, при цьому споживачі знову почали відвідувати демонстраційні зали.

Галузеві аналітики прогнозують, що російський ринок легкових автомобілів в цьому році нарешті стабілізується і навіть зросте на 4 відсотки.

Компанія Daimler вже будує вантажівки в центральній Росії у співпраці з Камазом, але пасажирських транспортних засобів вона в Росії до цих пір не виробляла.

Рішення побудувати новий завод показує, що у глобального автомобілебудівника є віра в російський ринок, не залежить від поточних обставин. Заступник міністра торгівлі і промисловості Росії А. Морозов вважає, що рішення компанії Daimler є очевидною ознакою інвестиційної привабливості російської автомобільної промисловості.

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here